✔ آموزش نمایش نقشه گوگل در وردپرس بدون افزونه 👌 آموزش ویدیویی

زمان مطالعه: 4 دقیقه
5K بازدید
آموزش نمایش نقشه گوگل در وردپرس بدون افزونه

با آموزش نمایش نقشه گوگل در وردپرس در خدمت شما هستیم تا دیگر برای نمایش و ثبت محل کسب و کارتان در گوگل مپ مشکلی نداشته باشید. خب اگر اشتباه نکنم تقریبا یک سالی از تحریم گوگل میگذره و از وقتی تحریم شدیم دیگر نتونستیم با افزونه های خوب و کاربردی ای که وجود داشت کسب و کارهامون رو در وب سایت های وردپرسی در معرض نمایش قرار بدیم. ولی خب همیشه در دنیای وب یک راهکار کمکی وجود داره که ما بتوانیم در کمترین زمان ممکن به نتیجه ی مورد نظرمون برسیم. خب بهتره که بگم اصلا نیازی نیست تا انتهای مقاله همراه ما باشید چرا که ما آموزش ویدیویی نمایش گوگل در وردپرس را برای شما آماده کردیم که خیلی راحت این فرایند را یاد بگیرید.

ویدیو نمایش نقشه گوگل در وردپرس بدون افزونه

ثبت محل کسب و کارمان در Google Map:

اولین کاری که باید بکنیم این است که محل کسب و کار خودمان را در گوگل مپ پیدا بکنیم. که خیلی راحت با جستجو کردن آدرس مورد نظر در باکس جستجو گوگل  میتونیم محل کسب و کارمون رو تو نقشه پیدا کنیم. بعد از اینکه محل خودمون را پیدا کردیم کافیه در نقطه ای که میخواهیم نقشه ثبت شد راست کلیک کنیم و ششمین گزینه را انتخاب کنیم.

  • Add a Missing Place

klhda krai nv ','g l\

بعد از اینکه گزینه ی Add a Missing Place را بزنیم وارد پنجره ای جدید میشیم که باید مشخصات کسب و کارمون را برای نمایش آن در گوگل مپ وارد کنیم. توجه کنید که این اطلاعات را باید به درستی وارد بکنید چرا که بعد از تایید به راحتی نمی‌تونید آن ها را تغییر بدید.

وارد کردن جزئیات نقشه

همان طور که در عکس مشاهده می کنید شما باید در این بخش اطلاعاتتان را وارد کنید، توجه کنید که باید اسکرول بکنید به سمت پایین و تمامی اطلاعات را تکمیل کنید. مواردی که باید نوشته شوند عبارت اند از:

  • نام کسب و کار = Add Name
  • اضافه کردن دسته بندی = Add Category
  • اضافه کردن ساعات کاری = Add Hours
  • اضافه کردن شماره تماس = Add Phone Number
  • اضافه کردن وب سایت = Add Web Site
  • روز افتتاحیه کسب و کار = Add Opening Date
  • اضافه کردن لوگو یا یک تصویر از کسب و کار = Add Photo

بعد از اینکه این اطلاعات رو تکمیل کردید پیام تشکر از گوگل مپ رو دریافت میکنید که به شما میگه مرسی که گوگل مپ را ارتقا دادید و اگر کسی نظری برای شما بنویسه به شما خبر میدیم. ولی خب این پیغام خیلی برای ما مهم نیست و این مهم است که هر چه سریع تر ما در گوگل مپ نمایش داده بشیم که بین ۲ تا ۷ روز معمولا زمان میبره. خب در نظر میگیریم که محل کسب و کار ما در نقشه گوگل ثبت شده و ما الان نیاز به اضافه کردن اون در وب سایتماون داریم.

توجه کنید که ما این آموزش را در ۴ مدل مختلف به شما خواهیم گفت که اگر شما یک مدل رو هم یاد بگیرید دیگه نیازی نیست مدل های دیگه رو یاد بگیرید چرا که همه شبیه به هم هستن و فقط ساختار تغییر میکنه. مدل هاییکه قراره اموزش بدیم تو این مقاله به شرح زیر هستن:

  • ادیتور کلاسیک
  • گوتنبرگ
  • المنتور
  • ویژوال کامپوزر

قبل از اینکه بخواهیم مدل های مختلف رو با هم یاد بگیریم اول باید این را یاد بگیریم که چگونه میتونیم گوگل مپ را بدون افزونه در وردپرس نمایش داد. برای اینکار هنگامی که کسب و کارمون در نقشه ثبت شد، فقط باید بر روی گزینه Share کلیک بکنیم و کد Embed را کپی کنیم تا در هر ۴ مدل فوق اون رو استفاده کنیم که در ۳ مرحله با تصاویر ذیل به این روش‌ها خواهیم پرداخت.

نمایش نقشه گوگل در وردپرس با ادیتور کلاسیک :

خب همونطور که در تصاویر فوق دیدید باید کد Embed را همراه داشته باشیم. حالا در ادیتور کلاسیک وردپرس تنها کاری که باید کنیم اینه که که Embed کد را در حالت دیداری صفحه قرار بدیم تا برای ما در وب سایت نمایش بده. در نظر بگیرید که هر جایی از وب سایت که بهش نیاز داشته باشید می‌تونید ازش استفاده کنید. کافیه که کد Embed را در مکان مورد نظر قرار بدید.

 

همونطور که در تصاویر فوق دیدید به همین راحتی تونستیم نقشه گوگل را بدون افزونه در وردپرس نمایش بدیم، توجه کنید که در ۳ مدل دیگر هم به همین صورت هستش که شما خیلی راحت می‌تونید محل کسب و کار خودتون رو در وردپرس نمایش بدید.

امیدوارم که آموزش برای شما کاربران عزیز کاربردی بوده باشه، اگر مشکلی داشتید هنگام ثبت کسب و کار در نقشه و یا در نمایش دادن در وب سایت حتما از بخش نظرات با ما در ارتباط باشید تا در کمترین زمان مشکل شما را حل کنیم. 🙂

در ویدیو هر ۴ مدل آموزش داده شده است، به زودی ۳ روش دیگر آموزش نمایش نقشه گوگل در وردپرس بدون افزونه هم به این مقاله اضافه خواهد شد.

اکادمی راه دی ام را دنبال کنید…

۵/۵ - (۵ امتیاز)

اشتراک گذاری مقاله

با اشتراک گذاری مقاله هم به دوستانتان لطف کردید هم به ما 🙂

جدید ترین مقالات دیجیتال مارکتینگ

دوره های رایگان دیجیتال مارکتینگ

مقاله
نظرات
اشتراک گذاری
فهرست