چرا باید مشاوره دیجیتال مارکتینگ بگیریم ؟

مشاوره دیجیتال مارکتینگ جزو دسته خدماتی است که این روز ها اشخاص یا شرکت هایی که در دنیای دیجیتال فعال هستند باید آن را جزو برنامه های سالانه و ماهانه خود قرار دهند.  امروزه دریافت مشاوره در هر کسب و کاری جزو الزامات آن محسوب می شود. در یک صورت شما می توانید از دریافت مشاوره دوری کنید که تابحال تجربه موفق کردن یک کسب و کار دیگر را داشته باشید. در غیر این صورت شما هم به دریافت مشاوره نیاز دارید. حال اگر شما در دنیای دیجیتال یا به زبانی دیگر اگر کسب و کار اینترنتی داشته باشید برای موفق شدن در حوزه کاری خود مستلزم دریافت به مشاوره دیجیتال مارکتینگ هستید.

چرا باید از خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ راهِ دی اِم استفاده کنیم ؟

آژانس دیجیتال مارکتینگ راهِ دی اِم با بیش از ۵ سال فعالیت و تجربه در دنیای دیجیتال آماده ارائه مشاوره دیجیتال مارکتینگ به شما عزیزان است. تیم راهِ دی اِم متشکل از متخصصین مختلف در حوزه دیجیتال مارکتینگ است. با بیش از ۱۰۰ پروژه موفق به شما اطمینان می دهیم که پس از دریافت مشاوره می توانید به بهترین حالت ممکن مسیر خود را به سرانجامی خوب برسانید. تحلیل و بررسی پروژه شما توسط متخصصین آژانس راهِ دی اِم انجام می شود که این متخصصین همگی مسلط به دنیای دیجیتال مارکتینگ هستند که هر یک از بخش های مختلف پروژه شما عزیزان را متخصصین همان بخش تحلیل و بررسی می کنند تا بهترین نتیجه را بتوانیم به شما مشتریان عزیز ارائه کنیم.

مشاورین دیجیتال مارکتینگ راهِ دی اِم چه افرادی هستند ؟

وظایف مشاورین ما در راهِ دی اِم چیست ؟

وظایف مشاورین ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ راهِ دی اِم، جز ارائه بهترین نتیجه و تحلیلُ بررسی به مشتریان اقدام دیگه ای نیست. در مرحله اول تمامی مشاورین با این دیدگاه که باید بهترین نتیجه را ارائه دهند اقدام به تحلیل و بررسی می کنند. با ما همراه باشید تا در ادامه اقداماتی که مشاورین انجام می دهند را به شما عزیزان نمایش دهیم. البته فراموش نکنید که هر پروژه نسبت به وضعیت فعلی آن چک لیست خاص خودش را دارد که در پایان کار این چک لیست برای شما عزیزان ارسال می شود.

  • تجزیه‌ و تحلیل رفتار مشتری
  • بهبود ارتباط با مشتری
  • تهیه گزارش از روند پیشرفت کار
  • انطباق اهداف شرکت با اهداف بازاریابی
  • تجزیه‌وتحلیل روند بازار و روش‌های رقبا
  • دستیابی به اهداف بازاریابی و توسعه برند
  • یافتن فرصت‌های جدید برای کسب‌وکار
  • یافتن روش‌های بازاریابی مناسب برای شما
  • ایجاد استراتژی‌های بازاریابی برای بهبود شرایط و افزایش مشارکت مخاطبان
  • برآورد زمان و هزینه فرآیند دیجیتال مارکتینگ
  • ایجاد استراتژی‌های تبلیغاتی برای دستیابی به مشتریان بیشتر
  • برنامه ریزی بلند مدت برای رسیدن به اهداف
  • برنامه ریزی جامع بازاریابی در فضای آنلاین
  • آنالیز کسب و کار در پیشبرد اهداف
  • پیشنهاد ایده‌های خلاقانه
  • اطلاع از فعالیت رقبا
  • تسلط کامل به مباحث دیجیتال مارکتینگ
  • آشنایی با انواع روش های دیجیتال مارکتینگ و چگونگی اجرای آنها
  • انتخاب بهترین استراتژی شناخت بازار هدف و تقسیم بندی بازار
  • ایجاد فرصت های جدید برای کسب و کار
  • ارائه پیشنهاد برای بهینه سازی تبلیغات
  • بهبود فرآیند برند سازی
  • تحقیقات بازار مشتریان در فضای مجازی
  • تحلیل و پیشنهاد کلید واژه های مناسب
  • تدوین برنامه جامع دیجیتال مارکتینگ
  • تدوین برنامه بهبود سئو سایت
  • آنالیز دقیق و تهیه گزارش از عملکرد سایت
  • تحلیل فاکتورهای ماندگاری مخاطب در سایت آنالیز ساختار و سرعت سایت
  • مدیریت بازاریابی محتوا
  • مدیریت ویدئو مارکتینگ
  • مدیریت بازاریابی صوتی (پادکست)
  • تدوین برنامه بازاریابی شبکه های اجتماعی
  • مدیریت بازاریابی ایمیلی
  • برنامه ریزی کمپین های دیجیتال مارکتینگ
  • اجرای برنامه بازاریابی پیامکی
  • تدوین برنامه جامع تبلیغات آنلاین
  • تحلیل ورودی های وب سایت و تلاش برای جذب مشتری در فضای مجازی
  • تشکیل باشگاه مشتریان آنلاین
  • کنترل و بررسی فاکتورهای اعتبارسنجی سایت
  • برنامه ریزی ریپورتاژ آگهی، گوگل ادورز و …
  • بهبود تعامل با مشتریان از طریق شبکه های اجتماعی
  • ارائه محتوای خوب برای مخاطب
  • تدوین برنامه به کارگیری سئو
  • طراحی و اجرای لندینگ پیج های جذاب
  • تحلیل و سنجش میزان موفقیت سازمان در رسیدن به اهداف دیجیتال مارکتینگ

مشاورین دیجیتال مارکتینگ راهِ دی اِم چه افرادی هستند ؟

وظایف مشاورین ما در راهِ دی اِم چیست ؟

مراحل دریافت مشاوره دیجیتال مارکتینگ از آژانس دیجیتال مارکتینگ راهِ دی اِم چیست ؟

آژانس دیجیتال مارکتینگ راهِ دی اِم در چه بخش هایی مشاوره ارائه می دهد ؟

هزینه دریافت مشاوره چگونه برآورد می شود ؟

فهرست