لوکال سئو یا سئو محلی و ترفندها

زمان مطالعه: < 1 دقیقه
78 بازدید

لوکال سئو و چالش ها در دوران همه گیری کووید-۱۹ :

بعد از همه گیر شدن این بیماری و بحران هایی که ایجاد کرد خیلی از افراد متوجه اهمیت سئو محلی یا لوکال سئو شدند و توجه بسیاری از افراد و صاحبین کسب و کار به این قابلیت در دنیای بهینه سازی موتورهای جستجو متوجه شد.
با توجه به اینکه بیماری کووید-۱۹ در سراسر دنیا همه گیر شد خیلی از سیاستمداران سعی کردند تا با قرنطینه خانگی این بیماری را کنترل کنند با وجود اینکه شیوع این بیماری موجب نگرانی و مرگ افراد زیادی در سرتاسر دنیا شد ولی میتوان از منظر دیگری هم به آن بنگریم و تاثیرات مثبت آن را هم ببینیم.
یکی از تبعات و تاثیرات این اتفاق این بود که خیلی از افراد متوجه شدند میتوانند نیازهای خود را از طریق اینترنت تهیه کنند و همین موضوع باعث ایجاد یک فرصت شگفت انگیز برای کسب و کارهای محلی است که میتوانند به نحو احسن از آن استفاده کنند.
موتورهای جستجو به خصوص گوگل برای این نوع درخواست های محلی هم تدبیری اندیشیده اند تا زمانی که یک کاربر به دنبال نیازی در موقعیت جغرافیایی به خصوصی است گوگل بتواند نتایج مناسب را به کاربر نمایش دهد.
موتور جستجوگر گوگل برای اینکه نتایج دقیق تری را با توجه به IP (موقعیت جغرافیایی هر کاربر) نمایش دهد الگوریتمی به نام الگوریتم کبوتر به هسته مرکزی خود اضافه کرد که این الگوریتم تا به امروز دست خوش تغییرات زیادی بوده است.

امتیاز شما به این پُست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

اشتراک گذاری مقاله

با اشتراک گذاری مقاله هم به دوستانتان لطف کردید هم به ما 🙂

جدید ترین مقالات دیجیتال مارکتینگ

دوره های رایگان دیجیتال مارکتینگ

مقاله
نظرات
اشتراک گذاری
فهرست