الگوریتم فِرش نِس (Freshness) گوگل

زمان مطالعه: < 1 دقیقه
82 بازدید

همیشه به عنوان یک کارشناس سئو برای شروع فعالیت در دنیای بهینه سازی وبسایت در ابتدا با الگوریتم های گوگل آشنا میشیم.

ولی نکته بسیار مهم اینجاست که اکثر اوقات سایت های مرجع و منابع آموزشی مبحث S.E.O بیشتر روی معرفی الگوریتم های پاندا و پنگوئن و کبوتر تمرکز دارند.

درصورتی که گوگل به صورت علنی بارها اعلام کرده که الگوریتم های بیشتری رو برای رتبه بندی وبسایت ها به کار میگیره که یکی از مهم ترین اون ها الگوریتم تازگی محتوا  یا freshness هست.

در این پادکست  از رادیو کلاب باشگاه دیجیتال مارکتینگ ایران به معرفی این الگوریتم و نحوه عملکردش میپردازیم.

امتیاز شما به این پُست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

اشتراک گذاری مقاله

با اشتراک گذاری مقاله هم به دوستانتان لطف کردید هم به ما 🙂

جدید ترین مقالات دیجیتال مارکتینگ

دوره های رایگان دیجیتال مارکتینگ

مقاله
نظرات
اشتراک گذاری
فهرست