الگوریتم فِرش نِس (Freshness) گوگل

زمان مطالعه: < 1 دقیقه
828 بازدید

همیشه به عنوان یک کارشناس سئو برای شروع فعالیت در دنیای بهینه سازی وبسایت در ابتدا با الگوریتم های گوگل آشنا میشیم.

ولی نکته بسیار مهم اینجاست که اکثر اوقات سایت های مرجع و منابع آموزشی مبحث S.E.O بیشتر روی معرفی الگوریتم های پاندا و پنگوئن و کبوتر تمرکز دارند.

درصورتی که گوگل به صورت علنی بارها اعلام کرده که الگوریتم های بیشتری رو برای رتبه بندی وبسایت ها به کار میگیره که یکی از مهم ترین اون ها الگوریتم تازگی محتوا  یا freshness هست.

در این پادکست  از رادیو کلاب باشگاه دیجیتال مارکتینگ ایران به معرفی این الگوریتم و نحوه عملکردش میپردازیم.

امتیاز شما به این پُست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

اشتراک گذاری مقاله

با اشتراک گذاری مقاله هم به دوستانتان لطف کردید هم به ما 🙂

جدید ترین مقالات دیجیتال مارکتینگ

دوره های رایگان دیجیتال مارکتینگ

مقاله
نظرات
اشتراک گذاری
فهرست