۹ روش برای جذب ترافیک وب سایت ها از طریق اینستاگرام (Instageram)

زمان مطالعه: 6 دقیقه
967 بازدید
9 روش برای جذب ترافیک وب سایت ها از طریق اینستاگرام (Instageram)

چگونه میتوان با استفاده از اینستاگرام ترافیک وبسایت خود را افزایش دهیم؟

چگونه میتوان با استفاده از اینستاگرام ترافیک وبسایت خود را افزایش دهیم؟

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که برای کسب و کار اینترنتی خود پیج اینستاگرامی ایجاد کرده اید و از این طریق با کاربران خود در ارتباط هستید، میتوانید با انجام روش هایی کاربران اکانت اینستاگرام خود را برای بازدید از وبسایتتان تشویق کنید.
با پیاده سازی این استراتژی شما میتوانید ترافیک وبسایت خود را افزایش دهید و با این روش کاربران شما میتوانند وبسایت شما بازدید کنند و اطلاعات بیشتری از خدمات شما داشته باشند.
در این مقاله ی منتشر شده در آکادمی راه دی ام، قصد داریم ۹ روش برای افزایش ترافیک وبسایت از طریق نرم افزار اینستاگرام را به شما عزیزان معرفی کنیم.

۱- انتشار لینک وبسایت در بخش بیو اینستاگرام

انتشار لینک وبسایت در بخش بیو اینستاگرام

یکی از راه هایی که شما میتوانید با استفاده از نرم افزار اینستاگرام، ترافیک وبسایت خود را افزایش دهید این است که میتوانید در بخش بیو حساب کاربری اینستاگرام خود، آدرس وبسایت و کسب و کار آنلاین خود را قرار دهید. اضافه کردن لینک به بیو اینستاگرام این امکان را ایجاد میکند که کاربرانی که پروفایل کاربری شما را بازدید میکنند ممکن است از طریق لینک منتشر شده در بیو شما، وارد وبسایتتان شوند و از این طریق دیگر محصولات یا خدمات شما را بشناسند.
اما برای افزایش ترافیک بیشتر در وبسایتتان شما میتوانید محتواهایی را در قالب پست در اکانت اینستاگرام خود منتشر کنید و در بخش کپشن پست های خود کاربران را با نوشتن جملاتی به بازدید از وبسایت خود دعوت کنید.
مثلا میتوانید بنویسید:

  • بقیه مطلب را میتوانید از لینک بیو اینستاگرام دنبال کنید.
  • یا برای کسب اطلاعات بیشتر برروی لینک داخل بیو کلیک کنید.

شما میتوانید هر زمان که نیاز داشتید، آدرس لینک بیو اینستاگرام خود را ویرایش کنید.
اما ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که اگر بطور مداوم لینک های بیو اینستاگرام را تغییر دهید، کاربران با این روش چگونه میتوانند مطالب مورد نیاز خود را از لینک بیو اینستاگرام دنبال کنند؟
در پاسخ به این سوال باید بگوییم که اصلا نگران نباشید، چرا که ابزار های مختلفی وجود که شما میتوانید با استفاده از آنها لینک های صفحات وبسایت خود را مدیریت کنید یا حتی میتوانید در وبسایت خود صفحه ایی را ایجاد کنید و چندین لینک مورد نیاز خود را در آن بخش قرار دهید و لینک آن صفحه را در بیو پیج اینستاگرامتان خود قرار دهید.

۲- تگ قیمت محصولات با استفاده از قابلیت فروشگاه اینسناگرام

تگ قیمت محصولات با استفاده از قابلیت فروشگاه اینسناگرام

با فعال سازی تگ محصول در پست های خود، میتوانید قیمت محصولاتتان را در هر پست برچسب گذاری کنید.
کاربران از طریق این دسته از برچسب ها میتوانند اطلاعات دقیقی از ویژگی های محصولات شما دریافت کنند.
همچین از طریق تب Shopping در منوی نرم افزار اینستاگرام، کاربران شما میتوانند تمامی محصولات منتشر شده ی شما را بازدید کنند از طریق لینک های موجود در بخش فروشگاه (Shopping) وارد وبسایت شما شوند.
در پست های عادی شما میتوانید بر روی هر پست خود، ۲۰ برچسب مشخص کنید اما اینستاگرام برای نمایش قیمت در محصولات فروشگاهی به شما اجازه میدهد که در هر پست ۵ برچسب را ایجاد کنید.
لازم به ذکر است که برای دسترسی به این امکانات لازم است که اکانت کاربری شما بیزینسی باشد.

۳- انتشار محتواهای مرتبط با کسب و کار خود در بخش IGTV اینستاگرام

انتشار محتواهای مرتبط با کسب و کار خود در بخش IGTV اینستاگرام

بخش IGTV اینستاگرام به شما این اجازه را میدهد تا شما بتوانید ویدیوهایی با مدت زمان بالا را در حساب کاربری خود منتشر کنید.
بخشی از ویدیو های IGTV در بخش پست برای کاربران شما نمایش داده میشود و آنها برای تماشای کامل این ویدیو میتوانند بر روی آن ویدیو کلیک کنند ویدیو بطور کامل برای آنها نمایش داده شود.
شما میتوانید با کپشن های جذاب، کاربران خود را تشویق کنید تا ویدیو شما را بازدید کنند و از این روش میتوانید کاربران پیج اینستاگرامتان را برای بازدید از وبسایتتان تشویق کنید.

۴- انتشار لینک در بخش استوری اینستاگرام

اگر اکانت اینستاگرام شما بالای ۱۰.۰۰۰ فالوئر(دنبال کننده) دارد، اینستاگرام قابلیت ایجاد لینک در استوری های اینستاگرام را برای شما فعال میکند.
شما میتوانید از این روش لینک صفحات مختلف وبسایت خود را در استوری های خود قرار دهید و و از این راه کاربران شما میتوانند وارد وبسایت شما بشوند. استوری اینستاگرام روشی است که شما میتوانید برای کاربران خود محتویات منتشر شده از طریق این ویژگی را در مدت ۲۴ ساعت به اشتراک بگذارید.

۵- استوری هایتان را هایلایت کنید

استوری هایتان را هایلایت کنید

کاربران اکانت اینستاگرام شما میتوانند هر استوری منتشر شده ی شما را ظرف مدت ۲۴ ساعت بازدید کنند و پس از گذشت ۲۴ ساعت استوری منتشر شده در حساب کاربری شما حذف میشود و از دسترس کاربران شما خارج میشود.
شما میتوانید برخی از محتویات و اطلاعات مناسب و کاربردی را که در بخش استوری منتشر میکنید، در حساب کاربری خود هایلایت کنید.
در این حالت کاربران شما میتوانند بطورت دائمی، استوری های هایلایت شده ی پیج اینستاگرام شما را بازدید کنند.
با استفاده از استوری های هایلایت شده شما میتوانید توضیحاتی را درباره ی خدمات و کسب و کار خود برای کاربرانتان منتشر کنید تا کاربران جدید پیج اینستاگرام شما بتوانند با بررسی استوری های هایلایت شده، بطور کامل با خدمات شما آشنا شوند.

هایلایت کردن استوری

۶- ارسال لینک به کاربران از طریق دایرکت

ارسال لینک به کاربران از طریق دایرکت

شما میتوانید از طریق بخش دایرکت با مخاطبان خود در ارتباط باشید و حتی میتوانید برخی از لینک های صفحات وبسایت خود را از طریق دایرکت برای کاربران خود ارسال کنید و با آنها تعامل بیشتری را داشته باشید.
از طریق این روش مخاطبان شما میتوانند با کلیک بر روی لینک ارسالی، وبسایت شما را بازدید کنند.

۷- فعال شدن بخش نوتیفیکیشن در اینستاگرام

فعال شدن بخش نوتیفیکیشن در اینستاگرام

کاربران شما میتوانند با فعال سازی بخش Notification راحت تر به اطلاعات منتشر شده ی شما دسترسی داشته باشند.
مخاطبان شما میتوانند پس از فالو (دنبال) کردن شما این بخش را فعال کنند.
با این روش کاربران اکانت اینستاگرام شما میتوانند از تمامی اطلاعات منتشر شده ی شما با خبر باشند و بر اساس محتواهای منتشر شده ی شما آنها میتوانند خدمات شما را بهتر بشناسند و اطلاعات وبسایت شما را بدانند و آن را بازدید کنند. شما میتوانید با انشار محتویات مناسب و جذاب، کاربران خود را تشویق کنید تا بخش نوتیفیکشن حساب کاربری شما را فعال کنند.

۸- همکاری با اینفلوئنسرها

همکاری با اینفلوئنسرها

اگر پیج اینستاگرام شما به تازگی ساخنه شده است و دنبال کننده ی زیادی ندارید همچنین و حضوری فعالی در پیج اینستاگرام خود ندارید، میتوانید با برخی از اینفلوئنسر های حوزه ی کاری خود ارتباط بیشتری داشته باشید و از آنها بخواهید خدمات شما را تبلیغ کنند.
اما نکته مهم این است که برای تبلیغات اینستاگرام نیاز است تا شما به درستی پرسونای مشتری خود را بشناسید و از اینفلوئنسر مرتبط با حوزه ی کاری خود کمک بگیرید.

۹- فعال کردن بخش ارسال ایمیل و اطلاعات تماس دراکانت اینستاگرام

در اکانت های بیزینسی شما میتوانید در تنظیمات حساب کاربری خود، گزینه های ایمیل و تلفن تماس خود را فعال کنید تا کاربران شما در صورت لزوم بتوانند ارتباط بیشتری با شما برقرار کنند.
با این روش شما میتوانید ارتباط عمیق تری را با مخاطبانتان ایجاد کنید و آنها را به مشتری خود تبدیل کنید. با این روش کاربران شما میتوانند با خدمات مختلف شما بطور کامل آشنا شوند و برند و وبسایت شما را بشناسند.

چکیده ی مقاله

افزایش ترافیک وبسایت شما میتواند تاثیر فراوانی در رتبه بندی سئو وبسایت شما داشته باشد.
هر چه شما بتوانید ترافیک وبسایت خود را افزایش دهید و با این راهکار نرخ تبدیل وبسایت خود را افزایش دهید، این اتفاق میتواند برای سئو وبسایت شما بسیار مناسب باشد.
روش های مختلفی برای افزایش ترافیک بر روی وبسایت ها وجود دارد. در این مقاله با بیان ۹ روش به شما عزیزان آموزش دادیم که چگونه میتوانید بصورت رایگان کاربران حساب کاربری اینستاگرام خود را برای بازدید از وبسایتتان تشویق کنید و ترافیک وبسایت خود را افزایش دهید.

امیدواریم که در این مقاله توانسته باشیم اطلاعات مناسبی را برای بهبود سئو وبسایت شما در اختیارتان قرار دهیم و شما میتوانید با به اشتراک گذاری این مقاله درجهت افزایش سطح دانش افراد فعال در حوزه سئو و دیجیتال مارکتینگ به ما کمک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

اشتراک گذاری مقاله

با اشتراک گذاری مقاله هم به دوستانتان لطف کردید هم به ما 🙂

جدید ترین مقالات دیجیتال مارکتینگ

دوره های رایگان دیجیتال مارکتینگ

مقاله
نظرات
اشتراک گذاری
فهرست