معرفی وبینار ساخت و ارزیابی تگ‌ها در تبلیغات ریتارگتینگ یکتانت

زمان مطالعه: < 1 دقیقه
1K بازدید
معرفی وبینار ساخت و ارزیابی تگ‌ها در تبلیغات ریتارگتینگ یکتانت

 

چطور میشه بازدیدکنندگانی که برای اولین بار وارد سایتمون میشن رو به خریدار تبدیل کنیم؟

معرفی وبینار:

توی وبیناری که امروز بهتون معرفی می کنیم، آموزش میبینید که به کمک ریتارگتینگ، بازدیدکننده ها رو به وب‌سایت‌تون برگردونید. سرویس‌های ریتارگتینگ با ردیابی افرادی که وارد وب‌سایت شما شدن ولی هنوز به مشتری تبدیل نشدن، و شناسایی اونا در وبسایت های دیگه و تبلیغات ریتارگتینگ، شما رو به آنها نمایش می‌ده تا به وب‌سایت شما برگردند و در نهایت مشتری شما بشن. ریتارگتینگ یا همون هدف‌گیری مجدد، ابزار مفید و حتی ضروری برای کسب‌ و کارهاست که مارکترها به وسیله اون می‌تونن یک مشتری را در قیف خرید جلو ببرن.

این وبینار توسط علیرضا سهرابی زاده (مدیر دیجیتال مارکتینگ یکتانت) برگزار میشه.

سرفصل‌های وبینار

  • تبلیغات ریتارگتینگ چیست؟
  • چطور از تبلیغات ریتارگتینگ استفاده کنیم؟
  • دسته‌بندی مشتریان با استفاده از تگ‌ها
  • انواع تگ‌ها و ساخت آن‌ها
  • ارزیابی تگ‌های هدف

زمان برگزاری وبینار:

این وبینار رایگان هست و در روز چهارشنبه ۱ مرداد از ساعت ۱۹ تا ۲۱ برگزار میشه.

ثبت نام در سایت ایسمینار

موفق باشید.

 

امتیاز شما به این پُست

اشتراک گذاری مقاله

با اشتراک گذاری مقاله هم به دوستانتان لطف کردید هم به ما 🙂

جدید ترین مقالات دیجیتال مارکتینگ

دوره های رایگان دیجیتال مارکتینگ

مقاله
نظرات
اشتراک گذاری
فهرست