انتخاب کلمات کلیدی یکی از اصلی ترین مراحل سئوی وبسایت هاست. هر سئو کار با تجربه ای میدونه که نباید از این مرحله به سادگی عبور کنه. پس بهتره که همین ابتدای کار این مرحله استراتژیک رو به شکل اصولی آموزش ببینیم.
امروز قصد داریم یک وبینار عالی در زمینه تحقیق کلمات کلیدی برای فروشگاه های اینترنتی رو به شما کاربران عزیز معرفی کنیم. این وبینار توسط خانم مریم جعفری، یکی از اعضای تیم سئوی وب۲۴، برگزار میشه که بیش از ۴ ساله که وارد دنیای دیجیتال مارکتینگ شدن. ایشون قراره به صورت عملیاتی تحقیق کلمات کلیدی را برای یک وب سایت فروشگاهی در حال فعالیت انجام بدن.
سرفصلهای وبینار:
۱- مقدمه ای بر اهداف سایتهای فروشگاهی
۲- دستهبندی کلمات کلیدی سایتهای فروشگاهی براساس قیف فروش و مراحل مختلف آن
۳- دستهبندی صفحات سایتهای فروشگاهی و انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای هر نوع صفحه
۴- معرفی انواع صفحات مهم در سایتهای فروشگاهی مانند گروه محصول، گروه برند، محصول و…
۵- معرفی ابزارها و تکنیکهای مقایسه میزان سرچ و رقابت کلمات کلیدی
۶- مشکل کنیبالیزیشن در سایتهای فروشگاهی
۷- شیوه صحیح تگگذاری در سایتهای فروشگاهی
۸- نمونه کیورد ریسرچ برای هر یک از انواع صفحات سایتهای فروشگاهی
۹- سوالات متداول درباره تحقیق کلمات کلیدی سایتهای فروشگاهی
این وبینار برای چه افرادی مناسبه:
- متخصصین سئو
- افرادی که در واحد دیجیتال مارکتینگ یک فروشگاه اینترنتی مشغول به کارند
- علاقه مندان به سئو
- مدیران فروشگاههای اینترنتی
زمان برگزاری وبینار:
دوشنبه ۲۳ تیر – ساعت ۱۸:۳۰
موفق باشید.