معرفی وبینار از تولید تا مصرف محتوا؛ چگونه باید یاد بگیریم؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه
1K بازدید
وبینار_از_تولید_تا_مصرف_محتوا_چگونه_باید_یاد_بگیریم

 

معرفی وبینار:

امروز یه وبینار متفاوت درباره تولید محتوا رو بهتون معرفی میکنم. توی این وبینار قرار نیست مباحث کلیشه ای و تئوری بیان بشه! توی این وبینار آقای عقیل پاداش از تجربه خودش براتون صحبت میکنه و میگه که چه آزمون و خطاهایی کرده، چه مسیرهای اشتباهی رو رفته و برگشته تا بالاخره تونسته مسیر خودش رو پیدا کنه.

سرفصل های وبینار:

چگونه یاد بگیریم؟
نحوه یادگیری و انتخاب مسیر درست چگونه است. درواقع شاید نمیدانیم که باید چه کاری انجام دهیم، با چه کسی مشورت کنیم که راهنمایی‌مان کند.

بررسی ساختار وجودی
برای انتخاب مسیر ساختار وجود خود را بررسی کنید که از چه کاری بیشترین لذت را می برید.

انتخاب سوژه / پروژه
به کدام گرایش علاقه دارید و چگونه برای رسیدن به اهدافتان برنامه ریزی میکنید

سیاه چاله های فکری
بحران فکری، به بن بست و تله‌ای گفته می شود که در آن گیر می افتیم و فکر می کنیم راه نجات این مشکل، موارد دست نیافتنی است تا خودمان را گول بزنیم و آن کار را انجام ندهیم. اما بهترین راه برای این مشکل اینست که کار خود را به آینده موکول کنید

اصول تحقیق و مطالعه
مهمترین بعد یادگیری تحوه تحقیق و مطالعه است. اینکه چگونه یک مبحث را از صفر یاد بگیرید، نیازمند اینست که ابتدا نوع مبحث را انتخاب کنید و هوشمندانه به یادگیری ادامه دهید

خستگی در نیمه راه
جواب این سوال  استفاده از جملات انگیزشی است که واقعا اثربخشی زیادی دارند.

تفکر آپگرید شده
بعد از این که پروژه‌ای را به اتمام می رسانیم سوالاتی برایمان به وجود می آید. مثل بهتر از این نمی توانستم انجام بدم یا اگر فلان ابزار را در اختیار داشتم کیفیت خروجی بهتر می شد در اینجا با جملاتی برای بهبود کیفیت خروجی و شخصی آشنا خواهیم شد.

کمال گرایی؛ آفت یادگیری
کمال گرایی از خطرناک ترین بیماری‌هایی هست که کافیه بهش مبتلا بشیم و به بیمار بودن عادت کنیم تا کل زمانمون و بعد از مدتی انگیزه و انرژیمون رو از بین ببره. همه دوست داریم که کارها رو تو بهترین حالتش انجام بدیم.

زمان برگزاری وبینار:

۲۷ تیر ۹۹ – ساعت ۱۸

ثبت نام در ایسمینار

موفق باشید.

 

امتیاز شما به این پُست

اشتراک گذاری مقاله

با اشتراک گذاری مقاله هم به دوستانتان لطف کردید هم به ما 🙂

جدید ترین مقالات دیجیتال مارکتینگ

دوره های رایگان دیجیتال مارکتینگ

مقاله
نظرات
اشتراک گذاری
فهرست