دوره دیجیتال مارکتینگ کارمانا

زمان مطالعه: 2 دقیقه
3K بازدید
دوره دیجیتال مارکتینگ کارمانا

برگزاری دوره جامع دیجیتال مارکتینگ کارمانا:

امروزه افراد بسیار زیادی هنوز اطلاعات دقیقی درباره دیجیتال مارکتینگ ندارند و نمی دانند که دیجیتال مارکتینگ قدرت بسیار زیادی دارد و برای اینکه این قدرت را دریابیم باید حتما تعریف درستی از بازاریابی دیجیتال داشته  باشیم تا این موضوع را درک کنیم.

اگر بخواهیم تعریف درستی از بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتالمارکتینگ داشته باشیم می توانیم بگویم به استفاده از ابزارهای دیجیتال در راستای مارکتینگ دیجیتال مارکتینگ می گویند که امروزه در ایارن هم رواج پیدا کرده است و امید است که هر روز ارتقا پیدا کند.

تفاوت دیجیتال مارکتینگ با بازاریابی سنتی:

دیجیتال مارکتینگ ابزارهای بسیار قدرتمند و متنوعی دارد که به وسیله این ابزارها می توانید کمپین های مختلفی را اجرا کنید و سپس این کمپین ها را آنالیز کنید و تمام نقاط ضعف و قوت محصول یا خدمات خود را  بررسی و آنالیز کنید.

و امروز نیاز به حضور همه کسب و کارها در این دنیای شگفت انگیز به خصوص در ایران حس می شود زیرا که  کسب و کارهای کوچک نیز با استفاده از ایدوره دیجیتال مارکتینگ کارمانا آژانس دیجیتال مارکتینگ ن ابزار می تواند بزرگ فکر کنند و مخاطبان بیشتری را به سمت برند خود هدایت کنند.

در همین راستا مجموعه کارمانا با برگزاری دوره دیجیتال مارکتینگ سعی دارد تا به افرادی که علاقه دارند تا وارد این حوزه شوند کمک شایانی کرده است.

شما با حضور در این دوره ۴۸ ساعته دیجیتال مارکتینگ می تواند آداب حضور در دنیای دیجیتال مارکتینگ و کلیات این حوزه را بیاموزید. سرفصل های زیادی در این دوره تدریس می شوند که عبارتند از:

  • بررسی مفاهیم پایه بازاریابی
  • مبانی بازاریابی اینترنتی Basics Digital Marketing
  • استراتژی بازاریابی آنلاین Online Marketing Strategy
  • تدوین استراتژی محتوا
  • آشنایی با کپی رایتینگ
  • بازاریابی محتوایی Content Marketing
  • خلق و توزیع محتوا
  • آنالیز شبکه های اجتماعی Social Media Analytics
  • بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی Social Marketing
  • آشنایی با بهینه سازی سایت SEO
  • آشنایی با گوگل آنالایتیکس Google Analytics
  • آشنایی با گوگل وب مستر Google Webmaster
  • آشنایی با گوگل تگ منیجر Google Tag Manager
  • برند سازی دیجیتال Digital Branding
  • مدیریت مشتریان آنلاین E-CRM
  • ابزارهای هوشمند و رایگان توسعه و طراحی سایت
  • ایمیل مارکتینگ و خبر نامه Email Marketing
  • تبلیغات آنلاین
  • تبلیغات در گوگل Google Adwords
  • آشنایی با بازاریابی عملکرد Performance Marketing
  • طراحی کمپین های تبلیغاتی
  • آشنایی با UI/UX

مدرس این دوره حمیدرضا سلیمانی است که رزومه خوبی در دنیای دیجیتال مارکتینگ دارد و می تواند تجربیات خوبی را به کاراموزان حاضر در این دوره ارائه دهد.

رزومه حمیدرضا سلیمانی:

  • مدیر دیجیتال مارکتینگ Admood
  • مشاور توسعه بازار دیجیتال دفتر صنایع نرم دانشگاه صنعتی شریف
  • مشاور توسعه بازار دیجیتال ماتیا وافل
  • مشاور توسعه بازار دیجیتال خانه سرباز صلح ایران
  • مشاور توسعه بازار دیجیتال دکتر وکیلی
  • خبرنگار هفته نامه توسعه بازاریابی
  • مدیر اسبق تجارت الکترونیک شرکت گسترش ارتباطات نو خاورمیانه
  • مدیر اسبق دیجیتال مارکتینگ ایپاسنس انگلستان

لازم به ذکر است که علاقه مندان به حضور در این دوره می توانند از تخفیف ۲۵ درصدی بهره مند شوند.

مبلغ حضور در این دوره یک میلیون و صد وبیست و پنج هزار تومان می باشد.

شما با مراجعه به صفحه این رویداد دیجیتال مارکتینگ در سایت ایوند در این دوره ثبت نام کنید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

اشتراک گذاری مقاله

با اشتراک گذاری مقاله هم به دوستانتان لطف کردید هم به ما 🙂

جدید ترین مقالات دیجیتال مارکتینگ

دوره های رایگان دیجیتال مارکتینگ

مقاله
نظرات
اشتراک گذاری
فهرست